اخبارتبریز-1

امامزاده شاه حسین ولی تبریز آماده پذیرش شبانه روزی زائران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز از آمادگی امامزاده شاه حسین ولی تبریز برای پذیرش شبانه روزی زائران خبر داد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز از آمادگی امامزاده شاه حسین ولی تبریز برای پذیرش شبانه روزی زائران خبر داد.

حسین عزیزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: مقبره شاه حسین ولی پیش از این در داخل مدرسه مکتوم مانده بود ولی عملیات احیای آن در سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۴ نیز در مرحله فونداسیون ماند اما در سال ۹۸ با تامین منابع مالی از سوی اداره اوقاف، یک مجموعه با بنای ۲۵۰۰ متر مربع مجهز شروع به ساخت شد.

وی افزود: مجموعه فرهنگی زیارتی شاه حسین ولی یک مرکز شبانه روزی برای زائران است که می‌تواند بهترین محل برای خدمت رسانی به زائران عزیز باشد. در کنار این مرکز زیارتی نیز داروخانه شبانه روزی، مرکز درمان ناباروری مجهز، طب سنتی و … راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جماعت صبح و عصر به امامت حجت الاسلام وحدت مشهوری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی، قرائت دعای توسل، برگزاری کلاس‌های نهج البلاغه و سایر کارهای فرهنگی از جمله برنامه‌های این امامزاده است.

عزیزعلی با اشاره به تعبیه سرویس‌های بهداشتی و حمام برای زائران، اظهار کرد: با توجه به خلاء وجود مرکز اخلاق، عرفان و قرآن در شهر تبریز، این مجموعه می‌تواند با برگزاری کرسی‌های تلاوت و حضور اساتید به‌نام به گسترش معرفت و اخلاق در شهر اولین‌ها منجر شود.//ایسنا
#تبریز
#امام زاده شاه حسین
#امام زاده
#استانی اجتماعی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا