اخبار

المپیاد ورزشی جام پرچم، فعالیتی ارزشمند بود

شهردار تبریز گفت: المپیاد ورزشی جام پرچم، فعالیتی بسیار ارزشمند و عظیم بود که با پیچیدگی و در شرایط خاصی به سرانجام رسید.

یعقوب هوشیار چهارشنبه شب، ۲۴ فروردین ماه، در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی المپیاد ورزشی جام پرچم تبریز اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا، جامعه به یک شادی نیاز داشت که المپیاد جام پرچم نمونه‌ای از این اتفاق بود که از عوامل اجرایی آن تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: شهر تبریز از دیرباز شهر ورزش بود و ورزشکاران، قهرمانان و انسان‌های فرهیخته‌ی بسیاری را پرورانده و دستی بر آتش دارد که در حوزه‌ی ورزش، تیم‌های قهرمانی و انفرادی سبقه‌ی طولانی دارد.

وی افزود: امروزه پیچیدگی اجتماعی و مشکلات در جامعه جاری است که پاسخ و اساس نجات از این تنش و چالش‌ها، ورزش است که باید به طور ویژه به آن پرداخت کرد و در این راستا برنامه‌ای تحت عنوان «چرخه‌ی ورزش» را در شهر تدوین کرده‌ایم.

هوشیار خاطرنشان کرد: در وزارت کشور این تفکر قوت گرفته است که توجه به حوزه‌ی ورزش باید جدی باشد و ما هم امیدواریم که خداوند منان ما را در این زمینه یاری کند که بیشترین و با کیفیت‌ترین خدمات را با کمترین هزینه در همه‌ی حوزه‌ها فراهم کنیم.

به گزارش باش  خبر وبه نقل از ایسنا، وی در پایان یادآور شد: ظرفیت‌های زیرساختی و نرم افزاری تبریز قوی بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین سیاست‌های شورای شهر قبلی وقفه‌ای ایجاد شد که شورای شهر فعلی همکاری خوبی دارد و امیدواریم سال ۱۴۰۱، سال ورود به حوزه‌ی سلامت و ورزش باشد و توفیقات خوبی نصیبمان شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا