اخبارتبریز-1

اقدامات صورت گرفته در حوزه پسماند قابل تقدیر است

بابک مهدی آزاد مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان و علی اکبر نظری رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با حضور در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان قرار گرفتند .

به گزارش باش خبر ، هراتی ،مدیرعامل سازمان در این دیدار ،تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات بین شهرهای مختلف را مهم دانسته و اظهار امیدواری نمود : انتقال تجربیات و توانمندی های آموزشی ، عمرانی و خدماتی در حوزه مدیریت پسماند زمینه ساز توسعه و پویایی سازمانی است .

بابک مهدی آزاد، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان نیز اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در حوزه مدیریت پسماند و کنترل و تصفیه شیرابه و همچنین اقدامات عمرانی احداث لندفیل را در سطح کشور کم نظیر دانست .
وی افزود ،استفاده از توان علمی و تجربی خدمات شهری و مدیریت پسماند شهرداری تبریز در خصوص محلول پاشی به جای نمک پاشی می‌تواند به جهت کوهستانی بودن همدان و صرفه جویی اقتصادی داشته و در حفظ محیط زیست موثر باشد .
دیدار با معاون خدمات شهری شهرداری. ،دکتر صدیقی و تبادل اطلاعات و گفتگو در خصوص خدمات شهری و نگه داشت شهری و بازدید از کارگاه و دستگاه محلول ساز از برنامه های دیگر این بازدید بود/انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا