اخبار

افزایش ۳ برابری توزیع محصولات بهداشتی و مواد شوینده نسبت به ماه گذشته

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش سه برابری توزیع مواد شوینده و محصولات بهداشتی نسبت به ماه گذشته گفت: تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات بهداشتی و مواد شوینده در زمینه تامین مایحتاج همراه مردم هستند.

صابر پرنیان در نشست تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات بهداشتی و مواد شوینده استان گفت: اصناف و شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کمک کردند تا طرح بزرگ اقتصادی به نحو احسن در استان اجرا شود.

وی با بیان این که به دقت چرخه تولید و توزیع کالاهای اساسی رصد می‌شود، ادامه داد: با حمایت از تولید و کسب و کارهای اقتصادی و شرکت‌های بزرگ توزیع استان، پیگیر هستیم تا مواد مورد نیاز مردم به موقع تامین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: طرح بزرگ اقتصادی دولت اگر به موقع اجرا نمی‌شد، مشکلات زیادی در تامین مایحتاج عمومی مردم به وجود می‌آمد.

پرنیان با اشاره به لزوم همراهی و همکاری شرکت‌های پخش برای تنظیم جریان بازار کالاهای اساسی افزود: باید با پیش بینی وضعیت بازار تمهیداتی اتخاذ شود تا کمبودی در بازار احساس نشود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر به هیچ عنوان در هیچ کالایی کمبودی در استان وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: به منظور رفع موانع و مشکلات حوزه پخش تمام تلاش خود را می‌کنیم تا امور حوزه پخش تسهیل شود.

به گزارش باش خبر، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی ضمن تاکید بر این که شرکت های پخش ملزم به تامین و توزیع مناسب کالاهای اساسی هستند، افزود: سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده یک نهاد فرادستگاهی که در این زمینه قانون این اختیار را به سازمان صمت داده تا جریان بازار را تنظیم کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا