اخبار

افزایش آموزش سواد رسانه‌ای در دوران کرونا در مناطق کم برخوردار سطح منطقه ۱

امور فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه یک در دوران کرونا برنامه های ویژه ای جهت افزایش آموزش سواد رسانه ای در مناطق کم بر خوردار اجرا کرد.

به گزارش شهریار، با شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های جمعی و اجتماعی تحت الشعاع قرار گرفت و روال زندگی روزمره با مشکلاتی مواجه شد که تهدیدی بود برای مناسبات فرهنگی و برنامه های پیرامون آن که نیاز بود این تهدید به فرصت تبدیل شود چرا که حرکت های فرهنگی هنری شهرداری پایان ناپذیر و نامحدود است.
بر همین اساس با توجه به اینکه همه فعالیت های به داخل منازل کشیده شد و فرصتی ایجاد شد تا خانواده ها بیشتر از فضاهای مجازی استفاده کنند و بخش اعظمی از آموزش های این حوزه را از این طریق دریافت کنند، لذا تمهیداتی به عمل آمد تا شهروندان منطقه یک بویژه در مناطق کم برخوردار بتوانند از آسیب های احتمالی این فضای مجازی  به دور مانده و آموزش های کافی را دریافت کنند که با اجرای برنامه های آموزشی مختلف و هدایت صحیح و کار ساز این تهدید کاملا به فرصتی مغتنم مبدل شد.
حضور بالغ بر ۵۰۰۰ نفر از طریق فضاهای مجازی و ارتباط آنان با امور فرهنگی و مربیان این حوزه و پی گیری برنامه های آماده شده که حدود ۱۲۰۰ برنامه مختلف می باشد نشان از این توفیق است.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا