اخبار

افتتاح پروژه‌های توسعه ارتباطات روستایی ۲۲۵ روستای استان آذربایجان‌شرقی

در این پروژه‌ها با راه‌اندازی و ارتقای ۱۷۷ سایت با اعتباری بالغ بر ۴۶۲۰ میلیارد ریال، ۲۲۵ روستای استان آذربایجان‌شرقی به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا خواهند کرد.

آیین افتتاح پروژه توسعه #ارتباطات روستایی در آذربایجان‌شرقی به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور آیت‌الله #رئیسی در محل اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور معاون توسعه منابع انسانی #استاندار برگزار شد.

محمد فرزاد مدیرکل ارتباطات و #فناوری_اطلاعات #آذربایجان‌شرقی، اظهارداشت: در این پروژه‌ها با راه‌اندازی و ارتقای ۱۷۷ سایت با اعتباری بالغ بر ۴۶۲۰ میلیارد ریال، ۲۲۵ روستای استان آذربایجان‌شرقی به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا خواهند کرد.

وی افزود: همچنین راه‌اندازی سایت #تلفن_همراه با #تکنولوژی نسل ۳ (3G) و نسل ۴ (4G) روستای گواشین شهرستان #سراب توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از محل اعتبارات USO از دیگر افتتاح‌های این اداره‌کل به‌صورت پایلوت بود.

جهانبخش سلمانیان معاون توسعه #مدیریت و منابع #استانداری آذربایجان شرقی در این آئین، با افتتاح پروژه‌های ارتباطاتی استان به صورت ویدئو کنفرانس، ابرازداشت: امیدواریم همه پروژه‌های افتتاح شده منشاء رفاه، خیر و برکت برای شهروندان باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا