اخبار

افتتاح خوابگاه و استراحتگاه دانشجویی بیمارستان ابن سینا شیراز

این واحد رفاهی با هفت اتاق مجزا و ۱۶۰ مترمربع زیربنا با اعتبار ۶ میلیارد ریال در بیمارستان اعصاب و روان شیراز به بهره برداری رسیده است.

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با پیگیری شورای صنفی مرکزی دانشجویان این دانشگاه، خوابگاه و استراحتگاه مرکز آموزشی درمانی اعصاب و روان ابن سینا، افتتاح و به بهره برداری رسید.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه گفت: با توجه به نیاز مبرم دانشجویان پزشکی کارورز در مقاطع تحصیلی مختلف به وجود یک استراحتگاه و خوابگاه استاندارد و منظم، با پیگیری شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه و همکاری مدیران مرتبط، این خوابگاه و استراحتگاه دانشجویی، افتتاح و به بهره برداری رسید.
سیدمجتبی میرابراهیمی ادامه داد: این واحد رفاهی دانشجویی با داشتن هفت اتاق مجزا و ۱۶۰ مترمربع زیربنا با صرف بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه اختصاصی رییس دانشگاه، راه اندازی شده است.
او ایجاد واحد‌های رفاهی ویژه دانشجویان را بر عملکرد دانشجویان در زمینه‌های تحصیلی و بهره وری تخصصی آنان دارای تاثیر مستقیم خواند و افزود: با ارتقای استاندارد‌ها در زمینه رفاه و تجهیزات رفاهی، این تاثیر مطلوب‌تر و اثرگذارتر خواهد بود.
میرابراهیمی همچنین از تجهیز کامل این خوابگاه در آینده نزدیک با اعتبار بیش از دو میلیارد ریال خبر داد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا