اخبار

استکبار جهانی روی پیروزی را ندیده و نخواهد دید

امیر سرتیپ‌دوم امیرحسین شفیعی در آستانه‌ سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در گلزار شهدای وادی‌رحمت تبریز، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را یکی از مهم‌ترین اتفاقات قرن اخیر خواند و اظهار کرد: با ورق زدن تاریخ انقلاب اسلامی به یک اصل مهم پی خواهیم برد و آن این است که استکبار جهانی، دشمن قسم خورده این انقلاب بوده و برای هر دقیقه ما برنامه دارند و به دنبال این هستند تا این شکوه و عظمتی که با منویات مقام معظم رهبری در انقلاب ایجاد شده و می‌شود را بگیرند که این خیال خامی بیش نیست.

وی افزود: نخستین فتنه‌ای که دشمنان انقلاب اسلامی طرح‌ریزی و پیگیری نمودند، درگیری‌های داخلی بود که با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شدند. سپس برای جبران ضررهایی که متحمل شده بودند، جنگ ۸ ساله‌ای را بر ملت بزرگ ایران تحمیل نمودند که پر واضح است که نتیجه‌ای به جز شکست برای استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش نداشت.

امیر شفیعی ادامه داد: “حقوق بشر” حربه بعدی دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی بود. پرسش اینجاست که استکباری که حقوق بشر را در رنگ پوست انسان‌ها تعریف کرده است، چگونه می‌تواند فصل‌الخطاب باشد؟!

ارشد نظامی ارتش در آذربایجان‌شرقی و اردبیل با اشاره به نقشه بعدی آمریکا و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تاکید کرد: “ترور” دست‌آویز بعدی دشمنان اسلام و انقلاب پس از شکست‌های متعدد بود. آنها شهید بزرگوار، سپهبد صیاد شیرازی را ترور کردند تا تلاش‌های وی در زمینه نشر معارف جنگ را بی‌اثر نمایند در صورتی که نتیجه این کار تشکیل تیم‌های متعدد معارف جنگ بود.

شفیعی یادآور شد: دشمن به جنگ‌های نیابتی روی آورد که نتیجه آن تشکیل جبهه شکوهمند مقاومت در منطقه به فرماندهی سردار دل‌ها بود. چه حاصل دشمن شد جز اینکه پس از ۶ سال کلیه فعالیت‌ها و اقدامات استکبار جهانی توسط جبهه مقاومت به زباله‌دان تاریخ انداخته شد و نتیجه‌ای جز شکست برایشان در پی نداشت.

این فرمانده ارتش و همرزم سابق شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی با اشاره به اشتباه بزرگ و تاریخی استکبار جهانی در ترور شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: دشمن زمانی متوجه اشتباه تاکتیکی خود در ترور سردار دل‌ها شد که کودک ۸ ساله و پیرمرد ۹۰ ساله را در پی پیکر مطهر این شهید راه حقیقت و قدردانی ملت شریف ایران را دید.

شفیعی در پایان گفت: امروز اگر در این مکان مقدس و در کنار مزار شهدای بزرگوار این انقلاب گرد هم آمده‌ایم پیامی برای استکبار جهانی دارد و آن پیام این است که استکبار جهانی و دشمنان اسلام باید بدانند که ما محکم، مقاوم و با صلابت ایستاده‌ایم و از عزیزانمان در این راه چنان که نشان داده‌ایم، می‌گذریم و در آینده نیز محکم‌تر و باصلابت‌تر خواهیم ایستاد و هیچ‌گاه دشمنان این انقلاب روی پیروزی را نخواهند دید.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا