اخبار

استرداد متهم پرونده کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی به کشور

استرداد متهم پرونده کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی به کشور

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد متهم به #کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی به کشور خبر داد و گفت: این #متهم توانسته بود با جلب اعتماد و با عنوان جذب سرمایه و پرداخت سود واهی از ۲۱ نفر #کلاهبرداری کند.

به گزارش ایرنا از فراجا، سردار مجید کریمی در توضیح این خبر اظهار داشت: براساس اعلام مقامات قضائی فردی به اتهام #کلاهبرداری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از طریق جلب اعتماد چند هموطن به عنوان نمایندگی عاملیت دخانیات ایران، تحت پیگرد قرار گرفت.

وی افزود: در پی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به یکی از کشورهای منطقه متواری شده که پلیس بین‌الملل‌ با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: با هدایت اطلاعاتی عملیاتی #پلیس بین الملل #فراجا، بر اساس اعلان قرمز صادره علیه متهم و هم چنین رایزنی‌های پلیسی، وی در کشور محل اختفا دستگیر شد.

سردار کریمی در پایان با بیان اینکه هیچ حاشیه و مکان امنی برای مجرمان و متهمان در سراسر دنیا وجود ندارد، اظهار داشت: این متهم از طریق مرز هوایی فرودگاه‌ امام خمینی (ره) به کشور برگردانده و جهت رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا