اخبار

استاندار: محدودیت‌های کرونایی در همدان اعمال می‌شود

استاندار: محدودیت‌های کرونایی در همدان اعمال می‌شودسید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از کلینیک امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: بعد از گذشت بیش از چهار ماه از شیوع کرونا در حال حاضر همدان در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برخی از شهروندان دستورالعمل های بهداشتی اعلامی از سوی مراجع مسوول را رعایت نکرده و این امر موجب بروز چنین وضعیتی شده است.

استانداد همدان تاکید کرد: ویروس کرونا با شدت اولیه فعال بوده بنابراین مردم باید با تغییر سبک زندگی، بهداشت و سلامت جامعه را به خطر نیاندازید.

شاهرخی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامتی خود و دیگران شد همچنین از بازگرداندن برخی از محدودیت های گذشته به خاطر حفظ سلامت مردم و عبور از شرایط هشدار با همکاری مردم خبر داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان نیز بیان کرد: در احادیث و روایات بر رعایت بهداشت تاکید شده بنابراین رعایت بهداشت یک اخلاق الهی است.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی افزود: هم اینک در شرایط سخت جولان ویروس کرونا قرار داریم بنابراین از مردم می خواهیم با استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست ها و رعایت فاصله اجتماعی، مراقبت لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: بسیاری از مردم شیوع ویروس کرونا و احتمال ابتلا به این ویروس را باور ندارند بنابراین باید وضعیت شدید کرونا و آثار ابتلا به این ویروس به مردم نشان داده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا