اخبار

استاندار: مالک تراکتور سرمایه بزرگ آذربایجان‌شرقی است

 محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه با حضور در باشگاه تراکتور به مناسبت کسب عنوان محبوب ترین تیم فوتبال آسیا، اظهار داشت: این باشگاه برندی معتبر برای فوتبال آسیا است و امروز شهرت فوتبالی و ورزشی تبریز و آذربایجان را مدیون این نام بزرگ هستیم.
وی از تلاش های بی وقفه مالک، اعضای باشگاه، کادر فنی، اجرایی و بازیکنان تیم تراکتور برای سربلندی فوتبال آذربایجان، قدردانی کرد.
پورمحمدی با بیان اینکه از حضور در جمع اعضای باشگاه تراکتور انرژی مثبتی دریافت می‌کند، اظهار داشت: امروز نام تراکتور در وسعتی فراتر از آذربایجان به اشتراک گذاشته شده است و انتخاب این باشگاه به‌عنوان محبوب‌ترین تیم آسیا باعث افزایش شور و نشاط استانی شده است که جای قدردانی دارد.
وی با اشاره به دیدار خود با رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، گفت: در دیداری که با دکتر روحانی داشتم،  ایشان تبریز را شهری ورزشی عنوان کرد که با تیم‌های مختلف ورزشی خودنمایی می‌کند و بی‌شک شهره ورزشی این شهر را مدیون تراکتور هستیم.
پورمحمدی ادامه داد: زنوزی با ورود به ورزش آذربایجان به هیچ عنوان دنبال سود نبوده و برای خدمت به جوانان استان پای به میدان گذاشته و بارها عنوان کرده که برای یک دقیقه شادی مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد که چنین روحیه ای بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.
وی اضافه کرد: تیم بزرگ تراکتور که امروز موفق شده عنوان محبوب‌ترین تیم آسیا را کسب کند، حاصل تلاش‌های بی‌دریغ مالکیت این باشگاه، کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان این تیم است.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: ما از فعالیت بخش خصوصی در فوتبال استقبال کرده و از هر کمکی که در جهت پیشرفت این باشگاه باشد، دریغ نخواهیم کرد و به صراحت اعلام می کنم مدیریت استان در کنار تراکتور بوده و هست.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز نیز در این دیدار ، گفت: واژه تراکتورِ کبیر بحثی هویتی بسیار پررنگ‌تری نسبت به فوتبال دارد و این نام امروز برای آذربایجان و ایران تبدیل به یک افتخار شده است.
سجاد سیاح با تشکر از استاندار آذربایجان شرقی به خاطر حمایت از باشگاه تراکتور، افزود: مسئله‌ای در مورد تراکتور نبوده که آقای استاندار با حمایت‌های دلسوزانه خود به آن ورود نکرده باشد و این باعث افتخار است که ما با یک فرد پیگیر و علاقه‌مند به مجموعه تراکتور در مقام استاندار طرف هستیم.
وی با اشاره به مشکلات باشگاه تراکتور، اظهار داشت: با توجه به حمایت‌های مالک باشگاه، ما مشکلی برای بازی و تمرین تیم بزرگسالان نداریم، اما برای تیم‌های پایه برای بحث ورزشگاه دچار مشکل هستیم.
سیاح ادامه داد: همچنین برای تشکیل تیم فوتسال بانوان و سایر رشته‌های ورزشی نیز کمبود امکانات سخت‌افزاری وجود دارد که برای حل این مشکل به پشتیبانی مداوم استانداری نیازمندیم تا بتوانیم به‌زودی شاهد تشکیل یکی از این تیم‌ها باشیم. 

/ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا