شهر و شورا -1

استاندار آذربایجان‌شرقی: بدهکار مردم شهر جدید سهند هستیم

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه ما خود را نسبت به مردم شهر جدید سهند بدهکار می‌دانیم، گفت: اینجا شهری است که دانشگاهش یک دانشگاه برجسته در کشور است و مردم بسیار متدین دارد از این‌رو باید تلاش کرد تا زیرساخت‌های لازم برای این شهر تدوین شود.

عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی صبح امروز در آیین افتتاح #کتابخانه_عمومی شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهر جدید سهند( بزرگترین #کتابخانه استاندارد #آذربایجان‌شرقی) اظهار کرد: این یازدهمین دوره از سفر #وزیر_فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان آذربایجان‌شرقی است که نشان از اهمیت دولت سیزدهم به موضوع فرهنگی در جامعه دارد.

وی افزود: استان آذربایجان‌شرقی نیز غنای بزرگی در تاریخ و فرهنگ دارد و نگاه دولت به #تبریز نیز ارتقای #فرهنگ و احیای #تاریخ و #تمدن این خطه است.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: ما قول داده بودیم که هر چه در توان داریم در رابطه با کتاب و کتابخوانی را انجام خواهیم داد و این کتابخانه نیز گواه بر این است.

#فونداسیون مسائل فرهنگی و اجتماعی است

وی با بیان اینکه در این کتابخانه می‌بینید که منظور از کتابخانه فقط قرائت‌خوانی نیست، گفت: نرخ استان از نظر کتاب و کتابخوانی قبلا تعریف نداشت ولی در حال حاضر ۴۰ درصد از نظر امانت دهی کتاب و کتاب خوانی در دو سال اخیر با افزایش روبه‌رو شده‌ایم.

خرّم گفت: کتاب فونداسیون مسائل فرهنگی و اجتماعی است و یکی از شاخصه اصلی مسائل اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه ما خود را نسبت به مردم شهر جدید سهند بدهکار می‌دانیم، افزود: اینجا شهری است که دانشگاهش یک دانشگاه برجسته در کشور است و مردم بسیار متدین دارد از این‌رو باید تلاش کرد تا زیرساخت‌های لازم برای این شهر تبیین شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نامگذاری اسم این کتابخانه به نام شهید سلیمانی قطعا خیر و برکت به جوانان خواهد داشت و در راستای ارتقایی و گسترش فرهنگ موثر واقع خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا