اخبار

استارت سال فوتبال آذربایجان در پیکار با نمایندگان کرمان

، دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی که سال ۱۳۹۹ را با تلخ‌کامی‌در لیگ برتر فوتبال به پایان رساندند، در آغاز کارشان در سال نو مقابل نمایندگان کرمان صف‌آرایی می‌‎کنند.

در چارچوب هفته نوزدهم این مسابقات، تراکتور در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز پذیرای مس رفسنجان خواهد بود و ماشین‌سازی در سیرجان به میهمانی گل‌گهر می‌رود.

این دیدارها به ترتیب در روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و هواداران فوتبال آذربایجان با وجود حواشی اخیر تیم‌هایشان، امیدوار به استارت خوب در سال ۱۴۰۰ هستند.

از سویی، مصاف تراکتور با مس رفسنجان آخرین بازی شاگردان رسول خطیبی قبل از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست و سرخ‌پوشان بعد از این بازی راهی امارات خواهند شد.

در دور رفت، تراکتوری‌ها موفق شدند با گل دقایق پایانی محمد عباس‌زاده در زمین مس رفسنجان به پیروزی یک بر صفر دست یافته و اولین بردشان را در لیگ بیستم جشن گرفتند.

برخلاف این تیم، ماشین‌سازان در تبریز حریف گل‌گهر نشده و با نتیجه مشابه تن به شکست دادند تا نخستین باخت خانگی فصل خود را تجربه کنند.

در جدول لیگ برتر فوتبال، تراکتور با ۲۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و ماشین‌سازی با ۹ امتیاز قعرنشین بوده و کاندیدای اصلی سقوط به مسابقات لیگ دسته یک است

//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا