اخبار
ارتقاء شاخصهای مرکز تماس مخابرات منطقه آذربایجانشرقی
بر اساس آخرین ارزیابی معاونت مشتریان شرکت مخابرات ایران، شاخصهای مرکز تماس مخابرات منطقه آذربایجانشرقی در حد استاندارد و قابل قبولی قرار دارد.
یوسف شکوری با اعلام این خبر گفت: اقدامات خوبی در جهت ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایتمندی مشتریان در مرکز تماس ۲۰۲۰ استان انجام شده و شاخص سطح سرویس در این مرکز به ۹۷ درصد افزایش یافته که از میانگین کشوری بالاتر است.
وی ادامه داد: میانگین زمان انتظار مشتریان به ۲۱ ثانیه کاهش یافته که با توجه به هدف کمتر از ۶۰ ثانیه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجانشرقی، وی همچنین افزود: افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق ارتباط موثر با آنان و پشتیبانی خدمات در سریع ترین زمان از اولویتهای مخابرات استان در مرکز ۲۰۲۰ است.