اخبار

ارائه پوشاک مورد سلیقه مشتری با جستجوگر هوشمند ایرانی

یک تیم جوان فعال استارتاپی یک پلتفرم هوشمند آنلاین مد و لباس را طراحی کرده است که با طرح چند پرسش کوتاه از کاربر پوشاک سلیقه مشتری را به نمایش می‌گذارد.

پس از رقابتی تنگاتنگ میان ۱۳ تیم استارتاپی استان تهران، دو تیم استارتاپی برتر راه یافته این استان به فینال اینوتکس پیچ ۲۰۲۳ توسط داوران انتخاب و معرفی‌ شدند.

رقابت ملی #استارتاپی #اینوتکس پیچ یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ است و در این رقابت جذاب و هیجان انگیز استارتاپ های مناطق مختلف کشور ایده ها و کسب و کارهای نوین خود در حضور سرمایه گذاران ارائه می کنند.

ارائه #پوشاک مورد سلیقه مشتری با جستجوگر هوشمند ایرانی

پنج شنبه ۱۱ اسفندماه دو تیم بیازما استارتاپی در زمینه آزمایشگاه آنلاین مدارس و موری – استایل یک پلتفرم جستجوگر هوشمند مد و لباس به عنوان تیم های اول و دوم این رقابت از سوی داوران انتخاب شدند و ضمن دریافت جایزه و بهره مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده به فینال نهایی اینوتکس پیچ ۲۰۲۳ راه یافتند.

استارتاپ موری –استایل که با همکاری هفت فعال استارتاپی راه اندازی شده است، در واقع یک پلتفرم و دستیار هوشمند خرید لباس است که با شناسایی سلیقه کاربر، مناسب‌ترین لباس‌ها رو از بین چند ۱۰۰ فروشگاه آنلاین جستجو می کند و در واقع فضای خرید لباس را برای علاقه مندان به خرید های اینترنتی مقداری بهتر کرده است.

ارائه پوشاک مورد سلیقه مشتری با جستجوگر هوشمند ایرانی

بنیانگذار و مدیرعامل این کسب و کار اینترنتی در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا در توضیح استارتاپ موری – استایل گفت: محصولات بیش از ۱۰۰ فروشگاه مختلف آنلاین پوشاک مردانه و زنانه، شامل پیج ها و سایت های اینترنتی در معرض دید مشتریان لباس قرار داده ایم.

محمدمهدی شکری یکی از ویژگی های اصلی استارتاپ موری استایل را توجه به ذائقه و سلیقه خریدار ذکر کرد و افزود: در این استارتاپ پوشاک نزدیک به سلیقه مشتری به او پیشنهاد داده می شود و کاربر همچنین می تواند مشابه لباس های نزدیک به سلیقه خود را در سایر فروشگاه های آنلاین لباس در اندازه و رنگ های مختلف جستجو کند.

وی در توضیح بیشتر درخصوص کارکرد این استارتاپ تصریح کرد: کاربران زن و مرد با مراجعه به این پلتفرم می توانند، در ابتدا سه پوشاک نزدیک به سلیقه خود را انتخاب کنند و امکان ذخیره سلیقه مشتری برای جستجوی های بعدی نیز در این پلتفرم فراهم شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا