اخبارتبریز-1

اخذ عوارض بدون رفع ایرادات/ وعده مسئولان عملی نشد!

مسئولان در دست هم داده‌اند تا عوارض عبور و مرور از آزادراه تازه تاسیس تبریز – سهند را به هر نحوی که شده از رانندگان اخذ کنند. هنوز چندماه از مطالبه مردم سهند مبنی بر تکمیل نواقص آزادراه نگذشته است که مشاهدات میدانی خبرنگار آناج نشان می‌دهد، قرار است در آینده نزدیک عوارض آزادراهی اعمال گردد.

این درحالی است که چندی پیش محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو از تامل در نحوه اخذ عوارض سخن گفته و تاکید کرده بود که با رایزنی‌های صورت گرفته اخذ عوارض باید با شرایط مطلوب و پس از رفع ایرادات صورت گیرد.

ایرادات اصلی آزادراه هنوز رفع نشده است. این جمله را بسیاری از شهروندان ساکن سهند در پیام‌های خود برای ما ارسال کرده‌اند. آنها می‌گویند: روشنایی در بخش‌های حساس آزادراه وجود ندارد. دوربین‌های کنترل سرعت و تامین امنیت در بسیاری از نقاط وصل نشده است و آنتن دهی تلفن‌های همراه همچنان با مشکل مواجه است.

پیش‌تر پایگاه خبری  در گزارشی به این ایرادات اشاره کرده بود و مسئولین مربوطه نیز وعده پیگیری و حل ایرادات را داده بودند اما این روزها بازهم گویا دَر بر یک پاشنه میچرخد و بی توجه به مشکلات قرار است عوارض اخذ شود.//اناج

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا