اختلال در سامانه ۱۲۴ به زودی رفع میشود
روابط عمومی سازمان صنعت، معدن تجارت آذربایجان شرقی در رابطه با انتقاد شهروندان از سیستم پاسخگویی سامانه ۱۲۴ توضیحاتی ارائه کرد.
بدینوسیله به استحضار شهروندان گرامی میرساند سامانه ۱۲۴ یکی از وسیعترین سامانههای دریافت شکایت مردمی از تخلفات صنفی که در روزهای اخیر به دلیل تماسهای متعدد شهروندان و ارائه گزارش به ۲۰ خط پاسخگویی در شبانه روز ارتقاء یافته و همکاران این سازمان از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ شب حتی در روزهای تعطیل به مکالمات شهروندان پاسخگو هستند.
به گزارش باش خبر ، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، در عین حال با توجه به تغییرات اساسی در سیستم پاسخگویی به شکایات تلفنی که به صورت متمرکز از سوی وزارت صمت در حال راه اندازی است؛ گاهاً اختلالاتی در ارائه خدمات همشهریان به وجود می آید که بدین وسیله ضمن پوزش از مخاطبان، امیدواریم در روزهای آتی با ارائه خدمات مطلوب قدردان صبر و شکیبایی عزیزان باشیم.