اخبار

 اختصاص ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغالزای اهر

 

مرتضی توکلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات کارگروه حمایت و رفع موانع تولید شهرستان اهر افزود: در این جلسه با مساعدت و پیگیری‌های فرماندار ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به تعداد ۷ طرح خدماتی، تولیدی و صنعتی از قبل بازدید شده، مصوب و جهت پرداخت به صندوق کارآفرینی ابلاغ شد.
وی اظهار کرد: همچنین طرح مشوق های بیمه‌ای که فرصت استثنایی برای کارفرمایان می‌باشد، در این جلسه بررسی شد؛ بر اساس این طرح، در صورت استخدام تحصیل‌کردگان دانشگاهی دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر، کارفرمایان از پرداخت ۲۳ درصد سهم کارفرمایی حق بیمه معاف می‌باشند .
وی اضافه کرد: همچنین از دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و شهرک‌های صنعتی درخواست شد که به بخش‌های زیرمجموعه خود اطلاع‌رسانی کنند تا شاهد استفاده حداکثری شهرستان اهر از مشوق بیمه‌ای یاد شده توسط کارفرمایان باشیم.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهر ادامه داد: علاوه بر این ۳۶۰ میلیون تومان برای مشاغل خانگی اهر تسهیلات اختصاص داده شده بود که کیفیت پرداخت آن در این جلسه بررسی شد. 
شهرستان ۱۴۰ هزار نفری اهر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع دشه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا