اخبار

اجرای پروژه‌های حوزه حمل و نقل در حوادث غیرمترقبه نقشی سیستماتیک دارد

شهردار منطقه ۱ تبریز از اجرای پروژه های حوزه حمل و نقل در کانون بحران شهری به ویژه مناطق کم برخوردار که نقشی سیستماتیک در مدیریت پیشبرد اهداف پیشگیرانه دارند خبر داد.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند بیان کرد: با توجه به احتمال وقوع حوادث و سوانح طبیعی بویژه در شهر تبریز که یک سابقه تاریخی در این خصوص می تواند راهنمای اهداف عملکرد درحوزه های مختلف بویژه اقدامات پیشگیرانه باشد. منطقه یک در راستای این اهداف چند پروژه های حوزه حمل و نقل را که می تواند در تسریع و تسهیل در عبور و مرور و ایجاد مسیرهای ارتباطی در مواقع بحرانی و خروج از شرایط سخت را هدایت کند در دستورکارخود قرار داده که بر مبنای پارامترهای مختلف توسط کارشناسان بخش های مهم شهری تائید و عملیاتی شده است.
وی افزود: این پروژه ها عمدتا در مناطق حاشیه ای و کانون بحران قرار داشته و میتواند نقش بسیار مهمی را در کاهش مخاطرات و بویژه پیشگیری از تلفات احتمالی درزمان وقوع بلایای طبیعی ایفا کند.
پورخردمند گفت: پروژه های مسیرگشائی خیابان ملازینال، سیلاب قوشخانه، احداث پارک محله احمدآباد، پل اتصال عون بن علی به اتوبان پاسداران، رمپ ولی امر مسیر ارتباطی ملازینال به اتوبان پاسداران از جمله این پروژه ها می باشد که عملیاتی و برخی به اتمام و بهره برداری رسیده است.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا