اخبار

اجرای طرح غربالگری خانه به خانه “سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی”

جلسه هماهنگی اجرای طرح غربالگری خانه به خانه “سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی” با حضور فرماندهان سپاه و بسیج و حضور شهردار منطقه ۲ تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، با حضور راهدار نماینده سپاه تبریز، سرهنگ سجلاتی، سرهنگ مظفری و سرهنگ آزمون از فرماندهان حوزه مقاومت نواحی بسیج و همچنین حضور باقر خوشنواز شهردار، رضا جان فشان نوبری معاون مالی اقتصادی، ارسلان رحیمی معاون خدمات شهری و جمعی از مدیران منطقه ۲، جلسه هماهنگی اجرای طرح غربالگری خانه به خانه “سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی” در این منطقه برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ سجلاتی فرمانده حوزه مقاومت ۲ بسیج، از بسیج بعنوان نیروی قدرتمند لحظه های سخت نام برده و اجرای طرح غربالگری خانه به خانه “سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی” را بیانگر ارزش های معنوی و سیاسی آن شهید دانست و گفت: افتخار می کنیم که ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار هستیم.
وی با عنوان اینکه در بحث مقابله با ویروس کرونا بسیج موفق عمل کرده و به رغم برودت هوا، شبانه روز موضوع غربالگری را با جدیت دنبال می کند تصریح کرد: اقدامات شهرداری به ویژه منطقه ۲ در حوزه آگاه سازی شهروندان و راه های مقابله با کرونا، قابل تقدیر است.
در ادامه این جلسه سرهنگ آزمون فرمانده حوزه مقاومت ۱۸ بسیج هم در سخنانی گفت: اتمام موفقیت آمیز این طرح غربالگری، در دستور کار مدیران قرار دارد که جا دارد از اقدامات شهرداری هم در این خصوص قدردانی کنیم.
همچنین سرهنگ مظفری فرمانده حوزه مقاومت ۱۰ بسیج، غربالگری خانه به خانه را یک طرح ملی عنوان کرد که مدیران و شهروندان باید با دست به دست هم دادن، در ریشه کنی این بیماری تلاش کنند.  
در ادامه این جلسه شهردار منطقه ۲ با عنوان اینکه شهرداری برای اجرای چنین برنامه هایی، هیچگاه شانه خاله نکرده است گفت: شهرداری در تمامی فعالیت های گروهی از قبیل جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، احداث فرهنگسراها و کتابخانه ها و اینک برای مقابله با ویروس مهلک کرونا، همیشه پیشگام بوده است.
خوشنواز با تاکید به اینکه شهر با شهروند سالم معنا می یابد افزود: از این رو ما خود را در خط مقدم مقابله با کرونا می دانیم.
وی با اشاره به وضعیت درآمدی شهرداری ها، از مدیران خواستار نظام مند شدن برنامه ها و اقدامات و هماهنگی بیشتر واحدهای مختلف شهرداری شد و از فرماندهان سپاه و بسیج و همچنین نقش ارزنده آنان در مقابله با شیوع ویروس کرونا، قدردانی کرد.     
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا