اخبار

اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف و توقیف ۶۱ دستگاه در شهرستان “میانه”

فرمانده انتظامی میانه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با وسایل نقلیه متخلف در ۱۲ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه تعداد ۴۲ دستگاه موتورسیکلت و ۱۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شده است.

به گزارش باش خبر به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ” حسن رفیعی” اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان با هدف افزايش احساس آرامش فردي و عمومي، پاسخگويي به درخواست ها و #مطالبات مردمي و سلب تحرك از مجرمان و قانون گريزان، طرح امنیت محله محور را بصورت محسوس و نامحسوس با محوریت برخورد با وسایل نقلیه متخلف در ۱۲ ساعت گذشته اجرا كردند.

وی افزود: این طرح ضربتی با حضور تیم های گشت پلیس اجرایی شد که در همین رابطه تعداد ۱۹ دستگاه خودرو متخلف بعلت عدم رعايت و پايبندي به قوانين راهنمايي و رانندگي و تعداد۴۲ فقره موتورسیکلت فاقد پلاک، دارای پلاک مخدوش، تغيير وضعيت و عدم به همراه داشتن مدارک و آلودگی صوتی شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ حسن رفیعی تصریح کرد: اگر #مخدوشی و #دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده #متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد و قانونگذار برای این #تخلف ۶ماه تا یک‌سال‌ حبس در نظر گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه صرف استفاده از قوه قهریه در برخورد نتیجه بخش نخواهد بود، تاکید کرد: این امر نیازمند آموزش و فرهنگ سازی بوده و می طلبد تمامی سازمان های متولی امر در راستای آموزش و فرهنگ سازی اقدام نمایند.

سرهنگ  ” رفیعی” ضمن تقدیر از همکاري صميمانه مردم با پلیس، خاطر نشان کرد: اجرای این قبیل طرح ها به صورت مستمر در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد و شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت #مجرمانه، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند./انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا