اخبار

اتصال ایستگاه خاوران به ایستگاه تبریز خواسته اول از رئیس جمهور است

حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: تکمیل راه آهن میانه به تبریز در خط ایستگاه خاوران به ایستگاه تبریز پروژه اولویت‌داری است که ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد تا با فایننس خارجی طی چند سال تکمیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص سفر استانی رئیس جمهور به #تبریز اظهار داشت: این سفر فرصت خوبی برای استان است که گره‌ پروژه‌های استانی توسط مدیریت استان مطرح و برای آنها مصوبه گرفته شود.

وی ادامه داد: تکمیل راه آهن #میانه به #تبریز در خط ایستگاه #خاوران به ایستگاه تبریز پروژه اولویت‌داری است که ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد تا با فایننس خارجی طی چند سال تکمیل شود.

نماینده مردم #تبریز، #اسکو و #آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع دوم تکمیل نواقصات ایستگاه #خاوران است، گفت: این موضوع نیاز به اعتبار ۷۰۰ میلیاردی دارد تا چهار خط پارکینگ، سالن تعمیرات قطار و واگن و مخزن #سوخت تکمیل شود. همچنین در حال حاضر این #ایستگاه برای یک خط زوج کار می‌کند که باید تا ۴ خط زوج تکمیل شود.

وی ادامه داد: همچنین بعضی آزادراه‌ها و جاده‌ها مشکلاتی دارند که با توجه به سفر #هیئت_دولت از جمله وزیر مسکن باید این مشکلات را مطرح و مصوبات لازم برای پیگیری را دریافت کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا