اخبار

ابراهیم‌زاده با دستور خمز از حضور در تمرینات منع شد

باشگاه تراکتور در واکنش به حواشی مهاجم ملی‌پوش خود اعلام کرد که این بازیکن به دلیل بی‌انضباطی با دستور سرمربی این تیم از حضور در تمرینات منع شد.

باشگاه تراکتور در واکنش به حواشی مربوط به «امیر ابراهیم‌زاده» مهاجم جوان #سرخ‌پوشان و اظهارات پدر این بازیکن که مدیر تیم را به خیانت و درغگویی متهم کرده بود، جهت شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی جوابیه‌ای را به تحریریه آناج ارسال کرده که متن آن به شرح زیر است:

“پیرو مطلب منتشر شده در پایگاه خبری اناج  در رابطه با امیر ابراهیم‌زاده، مهاجم جوان تیم #تراکتور تحت عنوان «واکنش پدر مهاجم تراکتور به گزارش خبرنگار: این آقا خیانت کرد!» لازم به توضیح است که #بازیکن نامبرده در طول فصل بیست‌ودوم بارها غیبت غیرموجه در #تمرینات داشته و در چندین مرحله نیز با ارایه درخواست کتبی خواستار مرخصی‌های طولانی مدت به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی شده است.

در همین راستا باتوجه به بی‌انضباطی‌های مکرر صورت گرفته از سوی این #بازیکن، آقای #پاکو_خمز، سرمربی تیم اجازه حضور وی در تمرینات تیم را نداده است. تاکیداً اعلام می‌شود که مرجع تصمیم‌گیری در این موضوع صرفاً سرمربی تیم است.

هرگونه ادعایی خلاف موارد مذکور، کذب بوده و مستندات لازم در این زمینه نزد باشگاه #تراکتور محفوظ است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد.

متأسفانه سال‌های گذشته نیز موارد مشابه درخصوص این بازیکن همچون مطرح کردن پیشنهادات خارجی کذب، موجب به حاشیه رفتن وی از مسیر فعالیت فوتبال حرفه‌ای شده است.

امیدواریم #بازیکنان جوان، ضمن حفظ شأن باشگاه و همچنین احترام به پیشکسوتان تراکتور، موفقیت و پیشرفت را در تلاش و رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی جست‌وجو کنند.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا