اخبار

آموزش و پرورش زیر بنای اصلی توسعه است

استاندار آذربایجان شرقی، مقوله آموزش و پرورش را زیربنای اصلی توسعه دانست و بر ضرورت توجه بیشتر به این موضوع از سوی مسئولان امر تاکید کرد.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در محل استانداری، از تلاش‌های اثربخش اعضای این شورا در پیشبرد برنامه‌های آموزشی استان قدردانی کرد و گفت: حرکت پرشتاب آموزشی و پرورشی در استان به رغم بیماری کرونا متوقف نشده و با جدیت تمام ادامه دارد.

وی در بخشی از سخنان خود از عملکرد اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکان در تعامل با خیران و کلنگ زنی 59 باب مدرسه در 50 ماه قدردانی کرد و افزود: فرهنگ تعامل با خیران برای رفع نیازهای جامعه هم‌چون مدرسه سازی باید به شکل جدی مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به کاهش آمار ابتلا و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی در حال حاضر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد که امیدواریم با همراهی و همکاری هرچه بیشتر مردم در اجرای محدودیت‌های کرونایی و هم‌چنین رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی به سمت وضعیت آبی و سفید حرکت کنیم.

پورمحمدی در ارتباط با بازگشایی مدارس نیز ابراز کرد: در این زمینه نیز باید با در نظر گرفتن سلامت جسمی دانش آموزان، محتاطانه عمل کنیم و به زودی در سایر جلسات استان در این زمینه تصمیم گیری می‌کنیم.

جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه به بیان بخشی از عملکرد مهم این اداره کل در بخش‌های مختلف پرداخت و ادامه داد: به رغم توقف آموزش حضوری دانش آموزان، روند تحصیل با شیوه‌هایی هم‌چون شبکه شاد، بسته‌های آموزشی و تلویزیون، متوقف نشده است.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در پایان این جلسه لوح قدردانی وزیر آموزش و پرورش از امام جمعه و مسئولان شهرستان ملکان و هم‌چنین مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز توسط استاندار آذربایجان‌شرقی اعطا شد.

ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا