اخبار

آمریکا به دلیل استیصال در مقابله با ایران به جنگ ترکیبی روی آورد

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب گفت: آمریکا و ایادی استکباری آن به خاطر استیصال و ناتوانی در مقابله نظامی با جمهوری اسلامی به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده‌اند.

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب کشور در نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان در پیشرفت و توسعه کشور ضروری است، اظهار داشت: ایران اسلامی با وجود تکثر اقوام، قومیت‌ها و مذاهب مثل چهل وسه سال گذشته با انسجام ملی در برابر همه توطئه‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و بار دیگر نقشه‌های آنان را خنثی و نقش برآب کردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و ایادی استکباری آن به خاطر استیصال و ناتوانی در مقابله نظامی با جمهوری اسلامی به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده‌اند، افزود: رسانه‌های معاند با صرف هزینه‌های گزاف، شدیدترین حملات رسانه‌ای را علیه ملت ایران آغاز کرده‌اند و لازم است مسئولان امر با اقدام جهادی و انقلابی نسبت به آگاهسازی و ارتقای سواد رسانه‌ای به خصوص برای جوانان، اهتمام ویژه داشته باشند.

امیر سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: امنیت کشور خط قرمز نیروهای مسلح است و نظام اسلامی به حدی از اقتدار و بازدارندگی رسیده است که اینگونه حوادث و ناملایمتی‌ها ذره‌ای خدشه به اقتدار جمهوری اسلامی وارد نخواهد کرد//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا