اخبارتبریز-1

آغاز کاشت بیش از ۲ میلیون بوته گل پاییزی در تبریز

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز اجرای عملیات کاشت پاییزه و کاشت بالغ بر ۲ میلیون بوته از انواع گلهای کلم و داوودی در سطح شهر خبر داد.

به گزارش باش خبر ،سیامک آسیایی با اعلام این خبر تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و برای ایجاد محیطی شاداب‌تر و دلنشین ‌تر برای همشهریان عزیز در روزهای زیبای پاییز اجرای عملیات #کاشت پاییزه با کاشت انواع گلهای زیبای پاییزی آغاز شد.

وی با اشاره به تنوع گونه‌هایی که در سطح شهر همزمان با روزهای آغازین فصل پاییز کاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته بیش از ۲ میلیون #بوته از انواع گلهای فصلی مربوط به پاییز از جمله #داوودی و کلم در سطح شهر کاشته می‌شود.
آسیایی همچنین با یادآوری اینکه کلیه #گلکاری‌های پاییزی در سطح شهر به شکل طرح‌های مصوب اداره فنی و طراحی سازمان سیما، منظر و فضای سبز اجرا می‌شوند، گفت: در طرح‌های اجرا شده از شن‌های رنگی و چیپس چوب رنگی نیز جهت زیباتر شدن طرح‌ها استفاده می‌شود.
سرپرست سازمان سیما، منظر و #فضای_سبز شهرداری #تبریز در ادامه سخنان خود بر تداوم نهالکاری و ادامه کاشت نهال در فصل پاییز نیز اشاره کرد و تصریح کرد: در ادامه طرح یکساله حوزه فضای سبز تبریز مبنی بر توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز، برنامه نهالکاری در مجموعه آرپادره‌سی، حاشیه‌های اتوبان‌های غرب و جنوبی شهر، تفرجگاه عباس‌میرزا و پلاک ۱۷۴ ادامه می‌یابد.
آسیایی ابراز امیدواری کرد با طرحهای پیش بینی شده و کاشت نهال و اجرای طرحهای زیبای گلکاری شاهد تداعی بهار در پاییز کهن شهر تبریز باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا