اخبار

آغاز عملیات آسفالت‌ریزی راه دسترسی شهرک مدنی به اتوبان کسایی

شهردار منطقه هفت تبریز از آغاز عملیات آسفالت ریزی در راه دسترسی ایجاد شده برای شهرک شهید مدنی از مسیر وادی رحمت به اتوبان کسایی خبر داد.

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی به همراه جمعی از معاونین ومدیران منطقه از عملیات آسفالت ریزی مسیر شهرک مدنی بازدید و در تشریح این خبر گفت: با اتمام عملیات اولیه ایجاد راه دسترسی شهرک شهید مدنی به اتوبان شهید کسایی، آسفالت ریزی این مسیر وارد فاز عملیاتی شد.
وی به اقدامات صورت گرفته در ایجاد این مسیر گفت:  عملیات نخاله برداری، خاک برداری، مخلوط ریزی، تسطیح و کمپکت محل در فاز اول انجام و تراشه ریزی  و آسفالت ریزی در فاز جدید در دست اقدام است.
سلیمی با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد این مسیر اظهار داشت: با افتتاح اتوبان تبریز – سهند یکی از دغدغه های اهالی و ساکنان شهرک شهید مدنی قطع شدن راه دسترسی آنها به اتوبان شهید کسایی بود که شهرداری این منطقه از تبریز با تمام قوا وارد عملیات بازگشایی مسیر و ایجاد راه دسترسی شهرک شهید مدنی شده است.وی در ادامه افزود: این عملیات از ۱۰ روز گذشته آغاز شده و با ۹۰ درصد پیشرفت در مراحل پایانی خود به سر می برد.
شهردار منطقه هفت در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: عملیات آسفالت ریزی با همکاری سازمان عمران انجام و با صرف ۱۸۵ تن آسفالت، تا سحرگاه فردا عملیات آسفالت ریزی به اتمام خواهد رسید.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا