اخبار

آغاز بتن‌ریزی داخل آب‌نما و زمین بازی کودکان در پارک سفیرامید

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه از شروع بتن‌ریزی داخل آب‌نما و زمین‌بازی کودکان در پارک سفیر امید شهرک طالقانی خبر داد.

به گزارش شهریار، محمودرضا بنائی معاون فنی و عمرانی منطقه از تداوم اجرای عملیات های عمرانی در پارک سفیر امید شهرک طالقانی خبر داد و گفت: در این پارک ۱۰ هزار مترمربعی، بعد از اجرای عملیات‌های متعدد عمرانی از جمله خاکبرداری در حجم قابل توجه و اجرای دیواره های سنگی اطراف پارک، احداث زمین ورزشی مختص والیبال و بسکتبال، محل استقرار مخازن آب خام آبیاری پارک و پله های سنگی داخل پارک، در حال حاضر همچنان عملیات‌های عمرانی ادامه دارد.
بنائی، از عملیات های عمرانی اجرایی در حال حاضر پارک سفیر امید، به بتن ریزی داخل آب نما و بتن ریزی مِگر باغچه دور تا دور آب نما اشاره کرده و افزود: شن‌ریزی جهت زیرسازی و بتن‌ریزی زمین بازی کودکان اجرا می‌شود که بعد از اتمام این عملیات، کف زمین ورزشی نیز با کف پوش‌های مخصوص پوشانده خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی منطقه، عملیات دیگر در حال اجرای پارک را دیواره های سنگی دو طرف پله‌های سنگی برشمرده و اظهار داشت: این دیوارهای سنگی نیز همچون سایر دیوارهای اضلاع پارک و پله ها و کف پوش های معابر داخل پارک، به جهت ایجاد فضایی طبیعی‌تر باسنگ لاشه اسپراخون اجرا می شود.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا