اخبار

آسفالت ۴۹ کیلومتر راه روستایی قزوین در قالب اجرای طرح ملی ابرار

آسفالت ۴۹ کیلومتر راه روستایی قزوین در قالب اجرای طرح ملی ابرارجواد حق‌لطفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهسازی، تعریض و آسفالت راه‌های روستایی استان قزوین در چارچوب اجرای طرح ملی ابرار که از سال گذشته در استان‌های سراسر کشور از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور آغاز شده با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.
وی اضافه کرد: در قالب این طرح هم اکنون راه روستایی سیمیار با ۲۰، هیر ویار-  سپارده با ۴۰، چاله زردجین با ۵۰ درصد و همچنین عملیات زیرسازی و احداث ابنیه فنی راه اورکن ترک و هلدر هر یک با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند.
حق‌لطفی ادامه داد: سه پروژه طرح ملی ابرار نیز شامل عملیات زیرسازی، لوله‌گذاری و روکش آسفالت راه روستایی شهرباز، لکه‌گیری و روکش آسفالت راه روستایی شارین – محمودآباد و  تثبیت زیرسازی با آهک و روکش آسفالت راه روستایی نجم‌آباد به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل شده است.
این مسوول راهداری، طرح ملی ابرار را از مهمترین پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی دانست و تصریح کرد: اجرای این طرح به منظور تسریع در احداث و تکمیل پروژه‌های عمران جاده‌ای روستاها از سال گذشته به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شد.
حق لطفی اضافه کرد: از سال گذشته با تغییر سیاست‌ها و پرهیز از نگاه صرف به اجرای پروژه‌ها در قالب پیمانکاری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تلاش داشته تا با استفاده از  امکانات و ماشین‌آلات موجود خود و در قالب طرح ملی ابرار اقدام به اجرای عملیات آسفالت و روکش برخی از راه‌ها  ‌کند و در همین راستا سال گذشته این طرح در مناطق الموت و سایر بخش‌های استان آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا