اخبارتبریز-1

آسفالت‌ریزی ۳۵ هزار تنی شهرداری تبریز در سه ماه نخست سالجاری

شهردار تبریز گفت: در سه ماه نخست سالجاری شهرداری اقدام به آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر شهری در سطح مناطق دهگانه کرده است که در این راستا ۳۵ هزار تن آسفالت با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان توسط مناطق و سازمان عمران تبریز توزیع شده است.

یعقوب هوشیار ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر از جمله اقدامات مهم مدیریت شهری در بهبود وضعیت معابر شهر است که باید بدون وقفه ادامه یابد.

وی ادامه داد: در گذشته کارخانه آسفالت شهرداری تبریز توان تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن آسفالت داشت که اکنون به ۲۲۰ هزار تن رسیده است.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم روزانه ۱۲۰۰ تن آسفالت تولید کنیم، می توانیم به عادی‌سازی وضعیت آسفالت دست یابیم.

سرپرست جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز نیز از پیش‌بینی ۲۰۶ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه آسفالت طی سال جاری خبر می‌دهد.

سامان احمدزاده افزود: با تلاش و فعالیت مضاعف باید بتوانیم کیفیت معابر را با آسفالت‌ریزی‌های مناسب بالا ببریم و این مهم زمانی محقق می‌شود که برنامه ریزی دقیق و تصمیم‌گیری‌های کارآمد در زمینه اجرای فاز دوم طرح ضربتی نگهداشت شهری با همت مضاعف صورت گیرد تا در این زمینه تحولی در اصلاح معایب آسفالت معابر شهر تبریز صورت گیرد.

وی اضافه کرد: جهت اجرای بدون وقفه پروژه‌های آسفالت، آسفالت مورد نیاز برای پروژه‌ها توسط سازمان عمران تولید شده و جهت ارتقای کیفیت اجرای عملیات آسفالت‌ریزی، همه مناطق باید مراحل اجرای آسفالت از قبیل زیرسازی و روسازی را به درستی انجام دهند.

به گزارش باش خبر، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، گفته احمدزاده، نزدیک به ۳۵ هزار تن آسفالت در سطح شهر و مناطق دهگانه شهرداری تبریز توزیع شده است که از این تعداد، ۲۵ هزار تن سهم سازمان عمران شهرداری تبریز است که بین مناطق و کارگاه‌های امانی توزیع کرده است. ۱۰ هزار تن دیگر نیز توسط مناطق دهگانه خریداری و توزیع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا