اخبار

آذربایجان همیشه سرآمد فوتبال پاک است/ به دنبال پایان خوش در لیگ هستیم

کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درخصوص پیروزی تراکتور مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: نتیجه بازی با فجرسپاسی باتوجه به ابقای تیم در لیگ برتر اهمیت چندانی نداشت اما برای رعایت بازی جوانمردانه با تمام قوا مقابل حریف بازی کردیم و خداراشکر می‌کنم که در این دیدار خانگی پیروز شدیم. ما در بازی آخر هم سعی خواهیم کرد تا با کسب نتیجه دلخواه فصل را با خوبی و خوشی به اتمام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: تراکتور در دیدار پایانی فصل گذشته مقابل سایپا نیز بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشت و با پیروزی در مسابقه با فجرسپاسی بار دیگر نشان دادیم که فوتبال آذربایجان همیشه سرآمد فوتبال پاک است.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه این تیم به دنبال فرجامی خوش در لیگ است، گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم و برایمان فرقی نمی‌کند با چه حریفی بازی کنیم. خداراشکر در سال جدید بیشترین امتیاز را به دست آورده‌ایم و مقابل نساجی تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را ارائه کرده و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

محمودی راجع به ناکامی تراکتور در کسب پیروزی در زمین حریفانش یادآور شد: متاسفانه در دیدارهای خارج از خانه بدشانسی آورده‌ایم و معتقدم در ۲ دیدار با تیم‌های شهرخودرو و آلومینیوم می‌توانستیم پیروز شویم. ما در این ۲ دیدار پنالتی از دست دادیم که شانس مسلم برای تصاحب سه امتیاز بود. امیدوارم در گام آخر طلسم‌شکنی کنیم و قطعا این موضوع انگیزه مضاعفی برای بازی با نساجی خواهد بود.

وی تأکید کرد: مهمترین اتفاق در تراکتور روند رو به رشدی است که در هفته‌های اخیر داشته‌ایم‌. خوشبختانه تیم با هدایت آقای ساغلام به انسجام خوبی رسیده و توانسته است تا حدودی رضایت هواداران را جلب کند.

مدیر تیم تراکتور با اشاره به تاثیر مثبت حضور هواداران در نتایج این تیم، ابراز داشت: جا دارد به نمایندگی از باشگاه تراکتور از حمایت یار دوازدهم تشکر کنم. ما با حضور هوادارانمان اکثر بازی‌ها را در تبریز پیروز شده‌ایم و این گواهیست بر نقش بی‌بدیل پرشورها در عملکرد تراکتور. هواداران ما از نظر فرهنگ و اعتبار مثالزدنی هستند و ان‌شاءالله در فصل آینده نیز با حمایت‌های پرشور و بی‌نظیرشان تیم را در مسیر موفقیت قرار خواهند داد.

محمودی در خاتمه از تشکیل جلسه کمیته انضباطی خبر داده و مطرح کرد: قرار است روز دوشنبه جلسه کمیته انضباطی دوباره تشکیل شود و از ما نیز دعوت شده تا مدارک و لوایح تکمیلی خود را ارائه کنیم‌. فکر می‌کنم پس از این جلسه رای بازی صادر خواهد شد که امیدوارم عادلانه بوده و حقی ضایع نشود.
//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا