اخبار

آخرین اخبار از نقل‌وانتقالات تراکتور/ صدای پای یاران سابق می‌آید

تراکتوری‌ها در تدارک جذب چند بازیکن در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فوتبال کشور هستند.

 

، تراکتور در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات که به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، عملکرد خوبی نداشته و تا این لحظه برای ادامه فصل فقط یک ورودی در برابر چند خروجی بصورت قطعی ثبت کرده است.

بر همین اساس، پیمان بابایی تنها یار تازه‌وارد تراکتور است و این درحالی است که حسین پورحمیدی، گلر سابق استقلال نیز با تراکتور قرارداد امضا کرده اما قرار است از ابتدای فصل آینده به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود.

در آنسو، احسان حاج‌صفی، شاخص‌ترین چهره‌ای بود که از تیم محبوب پرشورها جدا شد و سعید مهری، وفا هخامنش، مهدی ببری و علی نجفی سایر بازیکنان خروجی این تیم را تشکیل می‌دهند.

هرچند درحال حاضر کفه ترازو در نقل‌وانتقالات تراکتور به سمت خروجی‌ها سنگینی می‌کند، اما مسئولان این تیم در تلاش برای تغییر وضعیت هستند و به احتمال فراوان چند بازیکن جدید به خدمت خواهند گرفت.

طبق آخرین اخبار، سامان نریمان‌جهان و پیمان کشاورز، ۲ لژیونر فوتبال کشور در جمهوری آذربایجان به همراه ابوالفضل رزاق‌پور، یار قرضی سرخ‌پوشان در ماشین‌سازی، در آستانه بازگشت به تراکتور قرار گرفته‌اند.

این سه بازیکن که سابقه بازی و حضور در تیم تراکتور را در کارنامه خود دارند، گفته می‌شود با مسئولان این تیم به توافق نهایی رسیده‌اند و بزودی به جمع شاگردان رسول خطیبی ملحق خواهند شد.

همچنین در روزهای گذشته خبری مبنی بر معاوضه هادی محمدی با شاهین توکلی، دو مدافع میانی تراکتور و آلومینیوم اراک وجود داشته که البته بعید به نظر می‌رسد این جابجایی انجام شود.

دیروز، محمدی با انتشار یک استوری تلویحاً خبر معاوضه‌اش را تأیید کرد، لیکن با توجه به اختلافات ۲ باشگاه بر سر رسول خطیبی و نیز حضور منصوریان در تیم ارکی، وقوع این دو انتقال کمی‌دور از ذهن است.

خبر دیگری که درباره نقل‌وانتقالات تراکتور باید بدان اشاره کرد، حضور یک مهاجم جدید در تمرینات این تیم است که به صورت اتفاقی در تصاویر رسانه رسمی‌باشگاه تراکتور لو رفته و رویت شد.

نام این بازیکن «صیاد کوکبی» است که در نیم‌فصل اول در تیم رایکا بابل عضویت داشت و با شرکت در تمرینات تراکتور احتمالاً یکی دیگر از ورودی‌های این تیم برای نیم‌فصل دوم خواهد بود.

از سویی، باید به محمد دانشگر مدافع پرحاشیه استقلالی‌ها اشاره کرد که بار دیگر از این تیم کنار گذاشته شده و شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستن او به تراکتور منتشر شده است.

در مقابل، گمانه‌زنی‌هایی درخصوص جدایی چند بازیکن از تراکتور هم به گوش می‌رسد و باید دید درنهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و تیم رسول خطیبی چگونه تکمیل می‌شود؟

//ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا