اخبار

آثار هنری دفاع مقدس نیازمند گفتمان سازی است

آثار هنری دفاع مقدس نیازمند گفتمان سازی استسردار عبدالرضا آزادی روز یکشنبه در آیین افتتاح مرکز آفرینش‌های هنری بسیج در تبریز، افزود: این مرکز و سایر مراکز در استان های مختلف با هدف جذب و شناسایی استعدادهای جوان بسیجیان و تولید آثار هنری متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی راه اندازی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه آثار هنری فاخر باید ظرفیت سازی و جریان سازی شود، اظهار داشت: بدون توجه به این اصل مهم و محوری نمی توان به انتقال ارزش ها، آرمان ها و اهداف عالی نظام اسلامی و منویات مقام رهبری برای توسعه فرهنگ و نگرش بسیجی در ارکان جامعه امیدوار بود.
آزادی جبهه سازی برای خلق آثار هنری زیبا و فاخر را  مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در صورتی می‌توان یک کار و اقدام را انقلابی و جهادی نامید که آن کار اثربخش بوده و در سطح جامعه با اقبال عمومی مواجه شود.
وی ادامه داد: مرکز آفرینش‌های هنری بسیج سپاه عاشورا در زمینه هنرهای قومی، فیلم و عکس، سرود، موسیقی، گرافیک، طراحی، شعر، ادبیات و نمایش فعالیت خواهد کرد و با شناختی که از آذربایجان شرقی و استعدادهای جوانان این دیار داریم ، آثار این استان در سطح کشور خواهد درخشید.
به گزارش ایرنا، در مراسم راه اندازی مرکز فوق، از تابلوهای مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، بنیاد فرهنگی هنری و تحقیقاتی ۲۹ بهمن آذربایجان، همایش ملی استکبار ستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی و کتاب های به اضافه مردم، بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی، هویت ایران اسلامی، کتاب بسیج از دیروز تا فردا رونمایی شد.
همچنین پوسترهای آثار سمعی بصری از جمله انتقام سخت، نگاه صریح به کرونا نیز در این مراسم رونمایی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا